Skip to content
EcoRomania™® &  EcoloMania Romania™®

EcoRomania™® & EcoloMania Romania™®

-= Idei pentru viitor =-

Primary Menu
  • ECO – Tehnic
    • Auto
      • Vehicule cu Hidrogen
      • Vehicule Electrice
      • Vehicule Hibride
    • Proiecte – diy
      • Proiecte de Grădinărit Ecologic
      • Proiecte pentru Casă Verde
      • Reciclare și Reutilizare:
    • Proiecte – eco
    • Programe eco
  • Energie Verde
    • Hidrogen și Energie Curată
    • Panouri Solare
      • Fotovoltaice
      • Termice
    • Turbine Eoliene
  • Natura și Mediu
    • Eco-Turism
    • Protecția Naturii
      • Conservarea Faunei și Florii
      • Protejarea Pădurilor și Apelor
      • Legislația de Mediu
    • Ecologie
    • Chimia Mediului
  • Tradiția Românească și Mediu
    • Meșteșuguri și Autenticitate Culturală
    • Produse Tradiționale
    • Sărbători și Obiceiuri în Armonie cu Natura
  • Agricultură Sustenabilă
    • Agricultura Ecologică
    • Agricultură Regenerativă
    • Grădinărit Ecologic
      • Grădini de Flori
      • Grădini de Legume
      • Grădini Medicinale
    • Tehnici Grădinărit Ecologic
  • Știri Ecologice
    • Inițiative Ecologice
    • Politici de Mediu
    • Schimbări Climatice
    • Poluare și Impactul Asupra Mediului
    • Dezastre Naturale și Climatice
  • Video
    • Documentare despre Mediu
    • Interviuri cu Experți în Sustenabilitate
    • Video despre Inovații Ecologice
    • Tutoriale Eco & Bio și Proiecte DIY
    • Produse Eco & Bio Descriere Functionalitate
  • Info
FORUM
  • Home
  • ECO - Tehnic
  • 2025
  • iunie
  • Ram readuce motorul HEMI V-8 într-un sistem eTorque mild-hybrid de 48V
  • Auto
  • ECO - Tehnic
  • Vehicule Hibride

Ram readuce motorul HEMI V-8 într-un sistem eTorque mild-hybrid de 48V

cimaxcim 7 iunie 2025 4 minutes read
Ram brings back the HEMI V-8 in a 48V mild-hybrid eTorque system

Ram a anunțat revenirea motorului HEMI V-8 de 5,7 litri, începând cu modelul Ram 1500 din 2026. Comenzile pentru camionetele Ram 1500 echipate cu HEMI sunt acum deschise. Primele camionete cu sistem de propulsie V-8 ajung la dealeri în această vară.

Toată lumea greșește, dar modul în care le gestionezi te definește. Ram a dat-o în bară când am renunțat la HEMI – ne aparține și l-am reparat. Nu doar readucem la viață un motor V-8 legendar, ci lansăm un plan de produs ferm și extindem libertatea de alegere a sistemului de propulsie pentru clienții noștri.

Ram va continua să ofere motorul Hurricane Straight Six Turbo, mai puternic și mai eficient, dar am auzit clar și răspicat de la consumatori: nu există un înlocuitor pentru emblematicul HEMI V-8. La sfârșitul fiecărei luni, numărăm vânzările către clienți, nu către statisticieni sau ideologi. Datele să fie blestemate – ne ridicăm steagul și lăsăm HEMI să răsune din nou liber!

—Tim Kuniskis, CEO, marca Ram

 

Gama Ram 1500 a trecut la motoare cu șase cilindri pentru anul model 2025. Sentimentul consumatorilor față de legendarul motor a creat impulsul pentru a readuce motorul HEMI V-8 de 5,7 litri pe Ram 1500.

Fiecare Ram 1500 2026 cu motor HEMI include o nouă insignă Simbol al Protestului montată pe aripi, creată de echipa de design Ram. Insigna conturează capul Ram-ului împingând înainte, propulsat de un bloc motor V-8 HEMI.

Modelul HEMI va fi disponibil în versiunile Ram 1500 Tradesman, Big Horn, Express, Warlock, Laramie, Rebel (disponibilitate târzie), Limited și Longhorn din anul 2026, ca parte a lansării agresive de produse a mărcii pentru următoarele 18 luni.

Motorul HEMI V-8 de 5,7 litri oferă 395 de cai putere și un cuplu de 640 Nm într-o gamă largă și lină de putere, îmbunătățită cu tehnologii de economisire a combustibilului, care includ sincronizarea variabilă a arborelui cu came și dezactivarea cilindrilor.

Sistemul hibrid eTorque este un hibrid V-8 exclusiv în clasa sa, disponibil. Sistemul înlocuiește alternatorul tradițional montat pe motor cu o unitate motor-generator acționată prin curea. Unitatea motor-generator funcționează cu un pachet de baterii de 48 de volți pentru a oferi pornire/oprire rapidă și fără probleme a motorului, adăugarea de cuplu la arborele cotit al motorului în anumite situații de condus și regenerarea energiei de frânare, ceea ce îmbunătățește răspunsul și eficiența. Sistemul permite disponibilitatea unui cuplu de până la 130 lb-ft la prima acționare a accelerației.

Printre caracteristicile care îmbunătățesc performanța se numără sincronizarea variabilă a supapelor, tehnologia de economisire a combustibilului (dezactivarea cilindrilor) și un ventilator electric de răcire de 850 de wați care utilizează modulația lățimii impulsurilor pentru a adapta consumul de energie al ventilatorului la cererea de răcire.

Integrare inteligentă eTorque. Sistemul hibrid eTorque stochează energia într-o baterie compactă litiu-ion, cu o putere de 430 wați-oră, amplasată într-o carcasă izolată fonoabsorbantă în spatele banchetei din spate. Răcit cu aer și ventilat intern, sistemul utilizează ventilatoare duble de răcire pentru a menține temperaturi optime ale bateriei, rămânând în același timp transparent din punct de vedere acustic pentru pasageri.

 

Un convertor CC-CC de 3 kilowați reduce tensiunea de 48 de volți pentru a încărca bateria convențională de 12 volți a camionului și accesoriile de alimentare. Motorul HEMI V-8 de 5,7 litri păstrează un motor de pornire tradițional pentru pornirea pe vreme rece.

Beneficiile eTorque se extind dincolo de pornire/oprire. Acesta îmbunătățește schimbarea treptelor de viteză, îmbunătățește dezactivarea cilindrilor pentru economisirea combustibilului și netezește tranzițiile la accelerare și frânare, contribuind la reducerea zgomotului, vibrațiilor și a zgomotului aspru (NVH).

Noua opțiune de motor oferă o capacitate de remorcare de până la 5.130 kg și o capacitate utilă maximă de 740 kg.

Motorul HEMI V-8 de 5,7 litri este dotat cu un sistem de evacuare optimizat pentru performanță și un rezervor de combustibil de 136 litri. HEMI este un upgrade gratuit pentru modelele Limited și Longhorn.

About the Author

cimaxcim

Administrator

View All Posts

Post navigation

Previous: Continental își mărește ponderea materialelor regenerabile și reciclate în anvelope
Next: Fiat revoluționează livrările urbane cu noul Tris, camioneta electrică accesibilă și ușor de utilizat

Related Stories

incoming EU Battery Regulations
3 minutes read
  • ECO - Tehnic
  • Energie Verde
  • Știri Ecologice

Anaphite revoluționează producția de baterii: tehnologia de acoperire uscată reduce emisiile de CO₂ cu 3,57 kg pe kWh

cimaxcim 9 noiembrie 2025 0
FIAT 600 Hybrid
3 minutes read
  • Auto
  • ECO - Tehnic
  • Vehicule Hibride

FIAT 600 Hybrid – upgrade-ul italian care aduce stilul La Dolce Vita în era mobilității sustenabile

cimaxcim 9 noiembrie 2025 0
Nissan Aims to LAUNCH Solid State Battery
3 minutes read
  • Auto
  • ECO - Tehnic
  • Vehicule Electrice

Nissan vizează lansarea bateriilor solid-state până în 2028: salt tehnologic major pentru mașinile electrice

cimaxcim 2 noiembrie 2025 0

You may have missed

grădină de busuioc
4 minutes read
  • Grădinărit Ecologic
  • Grădini Medicinale

Busuiocul – Cum să faci o grădină de busuioc acasă și utilizările lui terapeutice

cimaxcim 17 decembrie 2025 0
Mușețel (Matricaria chamomilla L.)
3 minutes read
  • Grădinărit Ecologic
  • Grădini Medicinale

Mușețel (Matricaria chamomilla L.) — Proprietăți farmacologice și utilizări terapeutice 🌼

cimaxcim 17 decembrie 2025 0
Menta
5 minutes read
  • Agricultură Sustenabilă
  • Grădinărit Ecologic
  • Grădini Medicinale

Menta (Mentha × piperita L.) — Proprietăți farmacologice și utilizări terapeutice

cimaxcim 16 decembrie 2025 0
Ecolomania & Ecoromania
6 minutes read
  • Natura și Mediu
  • Poluare și Impactul Asupra Mediului

Etica profesională în medicină din punct de vedere al mediului

cimaxcim 16 decembrie 2025 0
Copyright © All rights reserved. | MoreNews by AF themes.