Skip to content
EcoRomania™® &  EcoloMania Romania™®

EcoRomania™® & EcoloMania Romania™®

-= Idei pentru viitor =-

Primary Menu
  • ECO – Tehnic
    • Auto
      • Vehicule cu Hidrogen
      • Vehicule Electrice
      • Vehicule Hibride
    • Proiecte – diy
      • Proiecte de Grădinărit Ecologic
      • Proiecte pentru Casă Verde
      • Reciclare și Reutilizare:
    • Proiecte – eco
    • Programe eco
  • Energie Verde
    • Hidrogen și Energie Curată
    • Panouri Solare
      • Fotovoltaice
      • Termice
    • Turbine Eoliene
  • Natura și Mediu
    • Eco-Turism
    • Protecția Naturii
      • Conservarea Faunei și Florii
      • Protejarea Pădurilor și Apelor
      • Legislația de Mediu
    • Ecologie
    • Chimia Mediului
  • Tradiția Românească și Mediu
    • Meșteșuguri și Autenticitate Culturală
    • Produse Tradiționale
    • Sărbători și Obiceiuri în Armonie cu Natura
  • Agricultură Sustenabilă
    • Agricultura Ecologică
    • Agricultură Regenerativă
    • Grădinărit Ecologic
      • Grădini de Flori
      • Grădini de Legume
      • Grădini Medicinale
    • Tehnici Grădinărit Ecologic
  • Știri Ecologice
    • Inițiative Ecologice
    • Politici de Mediu
    • Schimbări Climatice
    • Poluare și Impactul Asupra Mediului
    • Dezastre Naturale și Climatice
  • Video
    • Documentare despre Mediu
    • Interviuri cu Experți în Sustenabilitate
    • Video despre Inovații Ecologice
    • Tutoriale Eco & Bio și Proiecte DIY
    • Produse Eco & Bio Descriere Functionalitate
  • Info
FORUM
  • Home
  • ECO - Tehnic
  • 2024
  • aprilie
  • Noul Toyota Camry 2025 continuă să se bazeze pe acest succes, devenind exclusiv hibrid
  • Auto
  • ECO - Tehnic

Noul Toyota Camry 2025 continuă să se bazeze pe acest succes, devenind exclusiv hibrid

cimaxcim 19 aprilie 2024 4 minutes read
Toyota Camry 2025

Toyota Camry 2025

Toyota Camry 2025 îmbină a cincea generație Toyota Hybrid System (THS 5) cu un motor de 2,5 litri în 4 cilindri și are o putere netă combinată standard de 225 de cai putere la tracțiune față (FWD) și 232 CP la pornire electronică. Modele echipate cu tracțiune integrală (AWD).

Nu numai că aceasta este cea mai standard cai putere oferită pe un Camry, dar oferă și o eficiență remarcabilă a consumului de combustibil, cu o valoare estimată de producător de 51 MPG combinată pe modelul LE FWD de bază (MSRP de bază 28.400 USD). Sistemul folosește generatoare de motoare electrice mai ușoare și mai compacte pentru a produce mai multă putere și o performanță îmbunătățită în comparație cu sistemul anterior.

Toyota Camry, pentru prima dată pe un hibrid, oferă tracțiune integrală electronică la cerere (AWD) disponibilă pentru toate cele patru clase: LE, SE, XLE și XSE. Cu un motor electric spate dedicat, sistemul AWD furnizează putere roților din spate pentru o tracțiune suplimentară atunci când este necesar, fie în condiții meteorologice nefavorabile, accelerând de la oprire sau în timpul conducerii dinamice în curbe.

Toyota Camrys 2025 este de așteptat să sosească la reprezentanțele Toyota la sfârșitul primăverii 2024 cu un preț de vânzare cu amănuntul sugerat de producător (MSRP) de 28.400 USD (LE FWD) – cu peste 400 USD mai puțin decât clasa de bază Camry Hybrid și cu mai multe caracteristici standard.

Inginerii Toyota au reglat noul sistem THS 5 pentru a oferi o senzație de accelerație mai naturală, care este sincronizată cu creșterea turației motorului. Acest lucru a fost realizat prin creșterea cantității de putere de la bateria de tracțiune Li-ion prin generatorul de motor electric pentru a suprima creșterile mari ale rotațiilor motorului în timpul accelerației.

Camry are, de asemenea, o transmisie variabilă continuă (eCVT) controlată electronic, care găsește în mod inteligent raportul de transmisie potrivit pentru cantitatea de intrare a accelerației – promovând eficiența optimă a combustibilului.

Tracțiune integrală electronică la cerere pentru toate gradele. Tracțiunea integrală electronică la cerere (AWD) este disponibilă pentru toate gradele. A fost adaptat pentru a funcționa perfect cu THS 5 și utilizează un generator de motor electric pe puntea spate, rezultând 232 de cai putere netă combinată – cu 30 de cai putere mai mult decât modelul anterior cu tracțiune integrală mecanică.

Sistemul oferă o distribuție precisă a cuplului față-spate, la cerere, în conformitate cu condițiile de condus, pentru a sprijini accelerația la pornire, manevrabilitatea și stabilitatea în situațiile de condus de zi cu zi. Dacă sistemul consideră că drumurile sunt alunecoase sau simte pierderea aderenței anvelopelor, distribuția cuplului către roțile din spate este apoi controlată pentru a oferi o performanță ample de tracțiune pentru a ajuta la menținerea Camry pe calea dorită, contribuind la promovarea încrederii șoferului.

Manevrare și confort echilibrat. Toate modelele au o suspensie frontală MacPherson reglată optim și o suspensie spate cu brațe multiple. Clasele SE și XSE au o suspensie special adaptată pentru sport, cu noi amortizoare în față și spate, inclusiv o bară stabilizatoare față cu diametru mai mare pentru un confort sporit, oferind în același timp stabilitate, manevrabilitate și încredere în spatele volanului.

Un control suplimentar este oferit de o senzație îmbunătățită de frânare de la noul sistem de frânare adoptat. Sistemul de frânare controlat electronic (ECB) dispune de presurizare la cerere furnizată printr-un nou motor de pompă în dispozitivul de acționare a frânei, permițând o mai mare control și senzație de frânare.

About the Author

cimaxcim

Administrator

View All Posts

Post navigation

Previous: LONGi a fost certificată ca o afacere angajată “Future-Fit”
Next: GM Energy pentru clienții rezidențiali vor permite utilizarea tehnologiei de încărcare bidirecțională de la vehicul la casă (V2H)

Related Stories

incoming EU Battery Regulations
3 minutes read
  • ECO - Tehnic
  • Energie Verde
  • Știri Ecologice

Anaphite revoluționează producția de baterii: tehnologia de acoperire uscată reduce emisiile de CO₂ cu 3,57 kg pe kWh

cimaxcim 9 noiembrie 2025 0
FIAT 600 Hybrid
3 minutes read
  • Auto
  • ECO - Tehnic
  • Vehicule Hibride

FIAT 600 Hybrid – upgrade-ul italian care aduce stilul La Dolce Vita în era mobilității sustenabile

cimaxcim 9 noiembrie 2025 0
Nissan Aims to LAUNCH Solid State Battery
3 minutes read
  • Auto
  • ECO - Tehnic
  • Vehicule Electrice

Nissan vizează lansarea bateriilor solid-state până în 2028: salt tehnologic major pentru mașinile electrice

cimaxcim 2 noiembrie 2025 0

You may have missed

TOPCon HOT 3
2 minutes read
  • Energie Verde
  • Fotovoltaice
  • Panouri Solare

JinkoSolar lansează Tiger Neo Bifacial 66 HC Dual Glass 625–650W – un nou reper de eficiență în domeniul fotovoltaic

cimaxcim 3 decembrie 2025 0
Barajul Paltinu
4 minutes read
  • Dezastre Naturale și Climatice
  • Natura și Mediu
  • Poluare și Impactul Asupra Mediului

Criza de la Barajul Paltinu ridică suspiciuni grave: decizia de golire, semnată de ministrul Mediului. Impact major asupra mediului și risc de siguranță națională

cimaxcim 2 decembrie 2025 0
Marea Unire din 1 Decembrie 1918
4 minutes read
  • Sărbători și Obiceiuri în Armonie cu Natura
  • Tradiție Românească și Mediu Curat

1 Decembrie 1918: Piatră de Temelie a Națiunii Române 2025

cimaxcim 1 decembrie 2025 0
NASA
2 minutes read
  • Hidrogen și Energie Curată
  • Inițiative Ecologice
  • Știri Ecologice

NASA își consolidează infrastructura energetică bazată pe hidrogen

cimaxcim 29 noiembrie 2025 0
Copyright © All rights reserved. | MoreNews by AF themes.