Skip to content
EcoRomania™® &  EcoloMania Romania™®

EcoRomania™® & EcoloMania Romania™®

-= Idei pentru viitor =-

Primary Menu
  • ECO – Tehnic
    • Auto
      • Vehicule cu Hidrogen
      • Vehicule Electrice
      • Vehicule Hibride
    • Proiecte – diy
      • Proiecte de Grădinărit Ecologic
      • Proiecte pentru Casă Verde
      • Reciclare și Reutilizare:
    • Proiecte – eco
    • Programe eco
  • Energie Verde
    • Hidrogen și Energie Curată
    • Panouri Solare
      • Fotovoltaice
      • Termice
    • Turbine Eoliene
  • Natura și Mediu
    • Eco-Turism
    • Protecția Naturii
      • Conservarea Faunei și Florii
      • Protejarea Pădurilor și Apelor
      • Legislația de Mediu
    • Ecologie
    • Chimia Mediului
  • Tradiția Românească și Mediu
    • Meșteșuguri și Autenticitate Culturală
    • Produse Tradiționale
    • Sărbători și Obiceiuri în Armonie cu Natura
  • Agricultură Sustenabilă
    • Agricultura Ecologică
    • Agricultură Regenerativă
    • Grădinărit Ecologic
      • Grădini de Flori
      • Grădini de Legume
      • Grădini Medicinale
    • Tehnici Grădinărit Ecologic
  • Știri Ecologice
    • Inițiative Ecologice
    • Politici de Mediu
    • Schimbări Climatice
    • Poluare și Impactul Asupra Mediului
    • Dezastre Naturale și Climatice
  • Video
    • Documentare despre Mediu
    • Interviuri cu Experți în Sustenabilitate
    • Video despre Inovații Ecologice
    • Tutoriale Eco & Bio și Proiecte DIY
    • Produse Eco & Bio Descriere Functionalitate
  • Info
FORUM
  • Home
  • ECO - Tehnic
  • Proiecte - eco
  • 2025
  • aprilie
  • Freudenberg introduce un nou material de etanșare pentru celulele bateriei pentru siguranta
  • Proiecte - eco

Freudenberg introduce un nou material de etanșare pentru celulele bateriei pentru siguranta

cimaxcim 13 aprilie 2025 3 minutes read
freudenberg battery power systems

Freudenberg oferă un material de etanșare optimizat pentru aplicațiile de mobilitate electrică ca alternativă la etanșările termoplastice și FKM care conțin PFAS. Această nouă serie de materiale este prelucrată prin turnare prin injecție, oferă performanțe superioare de etanșare, asigură durata de viață a bateriei și respectă reglementările de mediu din ce în ce mai stricte.

Pe piața de vehicule electrice în creștere rapidă, performanța îmbunătățită a bateriei cu timpi de încărcare mai scurti, rezistență maximă la temperatură și o durată de viață mai lungă a bateriei sunt factori cheie pentru succes. Pentru a satisface aceste cerințe, OEM-urile din Europa și Statele Unite au nevoie de materiale care, de asemenea, respectă standardele naționale și internaționale de mediu mai stricte. Un material de înaltă performanță pentru astfel de aplicații provine din grupul de materiale elastomerice. Freudenberg Sealing Technologies a dezvoltat cu succes un material care depășește performanța termoplasticului în caz de evadare termică.

Materialele termoplastice care sunt utilizate în mod tradițional pentru etanșările bateriilor au macromolecule cu structuri moleculare cu lanț lung care nu sunt reticulate chimic, ci sunt ținute împreună de forțe intermoleculare slabe. În timp ce termoplastele pot fi deformate elastic într-o oarecare măsură, încărcarea și descărcarea constantă a celulei bateriei le determină, de asemenea, să sufere deformații plastice relevante funcțional în timp.

Acest lucru este diferit la elastomeri ale căror lanțuri moleculare sunt reticulate chimic. În starea lor de bază, lanțurile polimerice formează o minge încâlcită care se întinde sau se comprimă sub sarcini de tracțiune și compresiune. Datorită elasticității entropiei, aceste materiale reticulate reacționează elastic și reversibil, menținându-și forma excepțional de bine în timpul schimbării ciclice de volum a celulelor bateriei sub sarcină.

Prin urmare, inelele noastre O realizate din noul elastomer împiedică scurgerea electrolitului din celula bateriei sau impuritățile să intre în celulă. Nu ar trebui să vă gândiți la o celulă a bateriei ca la o construcție rigidă – ea „respiră”. Când temperatura din celula bateriei crește de la nivelurile ambiante la, de regulă, intervale de până la 60 °C, celula se extinde și apoi se contractă în același mod în care se răcește. Elastomerii prezintă avantaje semnificative față de termoplastice în timpul acestei solicitări continue.

—David Kuhne, inginer de aplicații la Freudenberg Sealing Technologies

Când a fost utilizat în proiectele clienților, noul material a reușit să îmbunătățească rata de scurgere relevantă pentru performanță a celulelor bateriei cu un ordin de mărime, adică o îmbunătățire de zece ori în comparație cu etanșările termoplastice convenționale. rep Un alt aspect esențial este sensibilitatea extremă a electrochimiei celulei bateriei la potențiala contaminare.

Pierderea prematură a capacității, care a fost observată în celulele etanșate cu elastomeri convenționali, poate rezulta din impurități minime, dar încă prezente în materialul de etanșare. Infiltrarea umidității în celulă are un efect similar, deoarece poate provoca descompunerea componentelor electroliților. Aceste aspecte au fost luate în considerare atunci când a fost dezvoltat noul material.

— Dr. Stefan Schneider, șeful de dezvoltare materiale la centrul de conducere O-Rings

About the Author

cimaxcim

Administrator

View All Posts

Post navigation

Previous: MAN și COSCO extind cooperarea strategică pentru a facilita proiecte de modernizare ulterioare
Next: Echipa condusă de PNNL arată că sublimarea Li2O amestecată cu precursori bogați în nichel ar putea scădea costul de producție a bateriilor

Related Stories

Southwest Research Institute (SwRI
4 minutes read
  • Proiecte - eco

SwRI avansează testarea pilelor de combustie pentru vehicule mai eficiente pe bază de hidrogen

cimaxcim 1 iulie 2025 0
TOPCon 5 DAS Solar
3 minutes read
  • ECO - Tehnic
  • Energie Verde
  • Fotovoltaice
  • Panouri Solare
  • Proiecte - eco

DAS Solar și laboratorul profesorului Martin Green unesc forțele pentru a atinge o eficiență record de 40% în celulele solare

cimaxcim 26 iunie 2025 0
MTU Aero Engines
3 minutes read
  • ECO - Tehnic
  • Proiecte - eco

Airbus și MTU Aero Engines colaborează pentru a dezvolta tehnologia pilelor de combustie cu hidrogen pentru aviație

cimaxcim 19 iunie 2025 0

You may have missed

TOPCon HOT 3
2 minutes read
  • Energie Verde
  • Fotovoltaice
  • Panouri Solare

JinkoSolar lansează Tiger Neo Bifacial 66 HC Dual Glass 625–650W – un nou reper de eficiență în domeniul fotovoltaic

cimaxcim 3 decembrie 2025 0
Barajul Paltinu
4 minutes read
  • Dezastre Naturale și Climatice
  • Natura și Mediu
  • Poluare și Impactul Asupra Mediului

Criza de la Barajul Paltinu ridică suspiciuni grave: decizia de golire, semnată de ministrul Mediului. Impact major asupra mediului și risc de siguranță națională

cimaxcim 2 decembrie 2025 0
Marea Unire din 1 Decembrie 1918
4 minutes read
  • Sărbători și Obiceiuri în Armonie cu Natura
  • Tradiție Românească și Mediu Curat

1 Decembrie 1918: Piatră de Temelie a Națiunii Române 2025

cimaxcim 1 decembrie 2025 0
NASA
2 minutes read
  • Hidrogen și Energie Curată
  • Inițiative Ecologice
  • Știri Ecologice

NASA își consolidează infrastructura energetică bazată pe hidrogen

cimaxcim 29 noiembrie 2025 0
Copyright © All rights reserved. | MoreNews by AF themes.