Audi își extinde portofoliul noului Audi A6 cu două modele hibride plug-in. Atât A6 Avant e-hybrid quattro, cât și A6 Sedan e hybrid quattro

Audi își extinde portofoliul noului Audi A6 cu două modele hibride plug-in. Atât A6 Avant e-hybrid quattro, cât și A6 Sedan e hybrid quattro

Ambele modele au un ampatament lung, o capotă alungită și o ecartament lat și sunt propulsate de un motor 2.0 TFSI cu o putere de 185 kW (252 CP) și un motor electric care dezvoltă până la 105 kW. În versiunile cu 270 kW și un cuplu de 500 N·m, Avant și Sedan pot accelera de la 0 la 100 km/h în 5,3 secunde.

Cu 220 kW și un cuplu de 450 N·m, vehiculele pot accelera de la 0 la 100 km/h în 6,0 secunde. Toate variantele pot atinge o viteză maximă de 250 km/h (155 mph).

Inima tehnologiei hibride plug-in este bateria de înaltă tensiune: Audi i-a mărit capacitatea la 25,9 kWh (20,7 kWh neți) – cu aproximativ 45% mai mult decât predecesorul său. Atât Avant, cât și Sedanul pot parcurge peste 100 de kilometri exclusiv cu energie electrică. Puterea maximă de încărcare AC este acum de 11 kW. Dacă bateria este complet descărcată, încărcarea acesteia până la 100% durează 2,5 ore.

Performanța de recuperare a fost, de asemenea, îmbunătățită. Gradul de recuperare a tracțiunii în modul de conducere electrică (EV-mode) poate fi reglat la trei niveluri diferite folosind padelele de pe volan. Noul A6 e-hybrid funcționează cu energie electrică cât mai mult timp posibil pentru a utiliza la maximum nivelul disponibil al bateriei până la destinația șoferului. Vehiculul recuperează automat energia atunci când această funcție este activată. Aceasta se bazează pe datele de traseu stocate în sistemul de navigație. Noul A6 e-hybrid quattro poate recupera energia automat și fără ghidare activă a traseului.

Sistemul de management hibrid al noilor modele este conceput pentru eficiență, flexibilitate și confort maxim pentru clienți și, prin urmare, selectează automat strategia optimă de operare. Sistemul are la dispoziție două moduri de funcționare: „EV” și „hibrid”. În modul EV, modelele hibride plug-in funcționează cu energie electrică. În modul hibrid, sistemul de management hibrid menține un nivel specific de încărcare, după cum este necesar, pentru a economisi suficientă energie electrică pentru utilizare ulterioară. Pe lângă modul hibrid automat, nivelul de încărcare dorit poate fi selectat individual folosind un cursor digital.

Combinată cu sistemul quattro ultra și direcția integrală standard, transmisia electrificată cu dublu ambreiaj joacă un rol major în experiența dinamică a condusului: crește agilitatea la viteze mici și oferă o stabilitate și mai mare la viteze mari. Acest lucru sporește confortul la volan, la fel ca și geamurile mai bine etanșate și garniturile optimizate ale ușilor. Aceste măsuri asigură o acustică și mai plăcută în mașină în comparație cu predecesorul, deoarece izolația fonică a fost îmbunătățită cu până la 30%.

Cu o putere de 220 kW, modelul A6 Sedan e-hybrid quattro pornește de la 65.800 € în Germania, în timp ce modelul A6 Avant e-hybrid quattro începe de la 68.300 €. Pentru nivelul de putere mai mare, de 270 kW, prețurile încep de la 75.050 € pentru Sedan și 77.550 € pentru Avant, cele două modele de top fiind dotate cu echipamente standard foarte sportive: echipamente S line pentru interior și exterior, suspensii sport, jante mai mari și etriere de frână roșii. Noile modele e-hybrid pot fi comandate în Germania începând cu 8 mai 2025. Lansarea inițială este planificată pentru vară.

Lasă un răspuns